Palvelemme nyt myös Etelä-Kymessä; avasimme toimiston Haminaan! Lue lisää

Avoin työpaikka: Kirjanpitäjä tai palkkahallinnon asiantuntija Kymenlaaksoon

25.3.2021 — Rekrytointi

Taloushallinnon asiantuntijana vastaat nimettyjen asiakasyritystemme palkkapalveluiden tuottamisesta tai taloushallintopalveluista huolta pitävällä, välittävällä ja aktiivisella otteella. On tärkeää, että olet asiakaslähtöinen, urallasi innokkaasti eteenpäin pyrkivä ja haastat itseäsi uusien haasteiden edessä rohkeasti. Sinulla on kyky kommunikoida talousasioista ymmärrettävästi. On tärkeää, että arvomaailmasi on yhtiömme arvomaailman mukainen.

Olemme paikallinen, yrittäjävetoinen ja kilpailukykyinen taloushallinnon ammattilainen, joka haluaa kehittyä ja olla mukana viemässä asioita eteenpäin. Pääset osaksi iloista tiimiämme, jossa on mahdollisuus ammatilliseen kehittymiseen ja kasvamiseen yrityksen mukana. Ammatillisen osaamisen ylläpitäminen ja kehittäminen on meille erittäin tärkeää. Kannustamme toisiamme urapoluillamme ja iloitsemme toistemme menestyksestä. Me välitämme aidosti työntekijöidemme hyvinvoinnista ja se näkyy vahvana sitoutumisena yhteisiin tavoitteisiimme.

Palvelulupauksemme on tarjota asiakkaillemme paikkakunnan parasta taloushallinnon palvelua.

Tarjoamme vakituisen työsuhteen, kilpailukykyisen palkan sekä iloisen ja modernin työyhteisön. Tuleva työsi sisältää joko

  • palkkahallinnon asiantuntijatehtäviä, palkanlaskentaa, TES-tulkintaa, viranomaisraportointeja, Kela-asioita. Osallistut aktiivisesti myös prosessiemme kehittämiseen.

TAI

  • asiakasyritysten taloushallinnon tehtäviä kuten kirjanpitoa, tilinpäätösten laadintaa, veroilmoituksien täyttöä ja viranomaisraportointeja, reskontratöitä sekä asiakkaan neuvontaa taloushallinto- ja veroasioissa.
  • Lopullinen tehtävänkuva muotoutuu oman osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan.

Työpaikkasi voi sijaita toimistollamme Kouvolassa tai Haminassa. Lisäksi meillä on mahdollista työskennellä täysin etänä muiltakin paikkakunnilta käsin.

Arvostamme asiantuntijoitamme ja haluamme olla mahdollistamassa jokaisen ammattilaisemme ammatillisen kehittymisen kouluttamalla henkilöstöämme järjestelmällisesti ja kannustamalla ja tukemalla jokaista asiantuntijaamme tavoittelemaan ja saavuttamaan omia ammatillisia tavoitteitaan.

Toivoisimme Sinulta seuraavia ominaisuuksia:

  • Yhtiön arvojen mukainen oma arvomaailma (Reilu meininki, huolenpito asiakkaasta, luottamus, jatkuva kehittyminen)
  • Toimeen tarttuminen ja toimeenpanokyky, asioiden loppuun asti vieminen
  • PHT- tai KLT-tutkinto tai valmius ja halu suorittaa PHT- tai KLT-tutkinto lähitulevaisuudessa
  • Asiakaslähtöinen asenne
  • Halu ottaa uusia haasteita vastaan ja kasvaa organisaation mukana
  • Energinen ja positiivinen asenne työhön ja asiakkaisiin

 

Konserniimme kuuluvat tilitoimistot Kouvolassa, Lahdessa ja Etelä-Savossa. Lisäksi konsernimme tarjoaa tilintarkastuspalveluita Kouvolassa. Liikevaihtomme on noin 2,5 meur ja palveluksessamme on n. 35 taloushallinnon ammattilaista.

Kiinnostuitko? Olisitko sinä sopiva tyyppi meille? Täytä hakemus alla tai ota yhteyttä jo tänään!

Lisätietoja saat toimistopäällikkö Jaana Vottoselta; soita Jaanalle 040 7231 793 tai laita sähköpostia jaana.vottonen@dextella.fi.

Hae 15.04.2021 mennessä. Tehtävä täytetään heti sopivan hakijan löydyttyä.