Palvelemme nyt myös Etelä-Kymessä; avasimme toimiston Haminaan! Lue lisää

Avoin työpaikka: Palvelupäällikkö Savonlinnaan

25.3.2021 — Rekrytointi

Palvelupäällikkönä vastaat Savonlinnassa sijaitsevan toimistomme työntekijöiden tukemisesta ja arjen sujuvuudesta. On tärkeää, että olet innostava ja haastat itseäsi rohkeasti. Etsimme jämäkkää, mutta inhimillistä ihmistä tukemaan asiantuntijoidemme työtä ja varmistamaan hyvän asiakaskokemuksen. Olemme paikallinen, yrittäjävetoinen ja kilpailukykyinen taloushallinnon ammattilainen, joka haluaa kehittyä ja olla mukana viemässä asioita eteenpäin. Pääset osaksi iloista 35 hengen tiimiämme, jossa on mahdollisuus ammatilliseen kehittymiseen ja kasvamiseen yrityksen mukana. Ammatillisen osaamisen ylläpitäminen ja kehittäminen on meille erittäin tärkeää. Kannustamme toisiamme urapoluillamme ja iloitsemme toistemme menestyksestä. Me välitämme aidosti työntekijöidemme hyvinvoinnista ja se näkyy vahvana sitoutumisena yhteisiin tavoitteisiimme.

Palvelulupauksemme on tarjota yrityksille paikkakunnan parasta taloushallinnon palvelua.

 

Toivoisimme Sinulta seuraavia ominaisuuksia:

  • Yhtiön arvojen mukainen oma arvomaailma (Reilu meininki, huolenpito asiakkaasta, luottamus, jatkuva kehittyminen)
  • Toimeen tarttuminen ja toimeenpanokyky, asioiden loppuun asti vieminen
  • Hyvät organisointi- ja viestintätaidot
  • Riittävän syvä asiaosaaminen yritysten taloushallinnosta kokonaisuutena sekä KLT-tutkinto tai valmius KLT-tutkinnon suorittamiseen
  • Kokemusta sähköisestä taloushallinnosta
  • Energinen ja positiivinen asenne työhön ja asiakkaisiin
  • Asiakaslähtöisyys, myyntihenkisyys ja ymmärrys asiakkaidemme liiketoiminnan tukemisesta
  • Halu ottaa uusia haasteita vastaan ja kasvaa organisaation mukana

 

Tehtävä sisältää seuraavia työtehtäviä:

  • Asiantuntijoidemme työn tukeminen; luot edellytyksiä onnistua.
  • Asiakastyytyväisyyden varmistaminen ja asiakkuuksista huolehtiminen yhdessä yrittäjän kanssa.
  • Toimiston juoksevien asioiden hoitaminen.
  • Asiakastoimeksiantojen käynnistäminen ja sujuvan alun varmistaminen.
  • Asiakasyritysten taloushallinnon tehtävät kuten kirjanpito, tilinpäätösten laadinta, veroilmoituksien täyttö ja viranomaisraportointi, reskontratyöt sekä asiakkaiden neuvonta taloushallinto- ja veroasioissa.

Raportoit tehtävässäsi yhtiön toimitusjohtaja Lotta Häkämiehelle.

Kiinnostuitko? Olisitko sinä sopiva tyyppi meille? Täytä hakemus saman tien tai ota yhteyttä jo tänään!

Soita Lotalle 050 442 1162 tai laita sähköpostia lotta.hakamies@dextella.fi.

Hae paikkaa viimeistään 15.04.2021. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.