Palvelemme nyt myös Etelä-Kymessä; avasimme toimiston Haminaan! Lue lisää

On monia syitä vaihtaa tilitoimistoa

Mikäli vastaan tulee joitain seuraavista tilanteista tai nykyisen tilitoimistonne toiminta herättää kyseisen kaltaisia ajatuksia, voi vaihtaminen olla hyvinkin ajankohtaista. Ottakaa meihin yhteyttä, niin kerromme, miten voimme auttaa teitä.

1. Yhteydenpito tilitoimiston kanssa ei toimi

Jos vastauksia sähköposteihin joutuu odottamaan päiväkausia tai samoja asioita on käytävä läpi useita kertoja, varsinaiseen työhön keskittyminen voi olla hankalaa. Me olemme varmistaneet, että asiakaspalvelumme toimii ketterästi ja asiakkaan ehdoilla.

2. Palvelu ei ole riittävän räätälöityä

Moni tilitoimisto hoitaa hyvin perusasiat, mutta tarjoaa harvoin mitään enempää. Me emme hoida ainoastaan tehtäviämme, vaan toimimme tarvittaessa myös neuvonantajina ja kehitämme näin yrityksenne toimintaa.

3. Sähköiset ratkaisut eivät ole ajan tasalla

Joskus tilitoimisto saattaa itse toimia muutoksen ja digitalisoitumisen jarruna. Me emme jarruttele, vaan tarjoamme asiakkaillemme juuri ne työkalut, jotka tehostavat liiketoimintaa parhaiten.

4. Tutun tilitoimiston vaihtaminen on vaikeaa, vaikka se olisi tarpeen

Tutussa tilitoimistossa on toki hyvät puolensa, sillä molemminpuolinen luottamus on kunnossa ja usein hintakin saattaa olla normaalia matalampi. Asioita kannattaa silti tarkastella objektiivisesti, eikä oman yrityksen kehittämistä kannata hidastaa vain siksi, ettei pahoittaisi kenenkään mieltä. Hyvä taloushallinto on aina järjen eikä tunteen asia.

5. Kirjanpitäjän tai palkanlaskijan jatkuva vaihtuminen

Jatkuva vaihtuvuus henkilöstössä kielii yleensä vakavista ongelmista yrityskulttuurissa. Me nimeämme yrityksellenne vastuuhenkilön kirjanpitoon ja palkanlaskentaan. Huolehdimme lisäksi, että vastuuhenkilönne pysyy samana ja varmistamme varahenkilön muun muassa lomien ajaksi.

6. Asiantuntemuksen puute

Ymmärtääkö kirjanpitäjänne aidosti liiketoimintaanne ja osaako hän esitellä juuri teille sopivia taloushallinnon ratkaisuja? Vai tarjotaanko kaikille yrityksille samaa toimintamallia, vaikka se ei olisi edes tilanteeseen sopivin? Ja osaako kirjanpitäjänne neuvoa prosessien järkevöittämisessä?

7. Hinta on noussut korkeaksi

Onko palveluiden hinta karannut käsistä, eikä vastaa enää palveluiden laatua? Tuleeko tilitoimistoltasi laskuja, joiden sisältöä et ymmärrä? Sisältävätkö laskut erilaisia lisiä perushinnan päälle? Meillä näitä asioita ei tarvitse murehtia, sillä kustannukset pysyvät kurissa ja ovat aina ennakoitavissa.

8. Virheet palkanlaskennassa

Saatteko joka palkanlaskennan jälkeen palautetta työntekijöiltänne? Lasketaanko palkat usein moneen kertaan? Näitä ongelmia ette kohtaa kanssamme, sillä palkanlaskijamme ymmärtävät TES:n säädökset, ja tiedostavat erilaiset palkanlaskentaan liittyvät haasteet.

9. Kommunikointi on hepreaa

Tuntuuko siltä, että vastapuolella puhutaan ammattitermeillä, joista tavallinen kuolevainen ei ymmärrä tuon taivaallista? Me puhumme asiat ihmiseltä ihmiselle ja selvennämme monimutkaisetkin asiat sortumatta termeillä pröystäilyyn.

 

Asiakkaaksemme siirtyminen on helppoa

  1. Ensimmäinen askel on tehdä yrityksenne talouden kannalta paras päätös. Tämä on usein haastavin vaihe, mutta koska olette jo harkitsemassa sitä, olette voiton puolella.
  2. Soittakaa, lähettäkää viesti tai sähköposti, tai tulkaa käymään toimistollamme.

Me toimimme seuraavasti

  • Mietimme parhaan mahdollisen ja kustannustehokkaimman tavan hoitaa yrityksenne taloushallintoa.
  • Nimeämme yrityksellenne vastuuhenkilön kirjanpitoon ja palkanlaskentaan.
  • Huolehdimme, että vastuuhenkilönne pysyy samana ja että teillä on varahenkilö esimerkiksi lomien ajaksi.
  • Annamme käyttöönne asiantuntemuksemme vero- ja yhtiöoikeusasioissa.
  • Saatte mutkatonta ja ystävällistä palvelua aina asioidessanne kanssamme.
  • Tarjoamme modernit sähköiset järjestelmät käyttöönne niin halutessanne. Asiat sujuvat toki myös perinteisesti paperille kirjattuina.
  • Hoidamme kaikki asiakkuuden aloitukseen liityvät työt puolestanne (valtuutukset, pankkiasiat, laskutusosoitteiden muutokset jne.).

Lähettäkää meille viesti

Saatte lisätietoja tilitoimiston vaihtamisesta lähettämällä meille viestin. Voitte myös valmiiksi rastittaa, mistä palveluista olette kiinnostuneita. Otamme teihin yhteyttä mahdollisimman pian.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.